حجت الاسلام شفیعی روحانی مستقر دهستان یساقی به اتفاق سرهنگ پاسدار  حیدر مومن  فرمانده  پایگاه  مقاومت  بسیج محمد رسول الله(ص) و تنی چند از اعضای شورای مرکزی این پایگاه با خانواده شهید احمدروشنی دیدارو از مقام این شهید عزیز و خانواده شان تجلیل کردند.

در این دیدارحجت الاسلام شفیعی روحانی مستقر دهستان یساقی طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این  شهید عزیز اظهار داشت:
هدف از حضورمان در منزل شهید این است که بگوییم همواره شهدا در قلب ما جای دارند و هرگز آنان را فراموش نخواهیم کرد.
وی گفت: همچنین آمدیم بگوییم، همان طور که امام (ره) فرمودند: خانواده شهدا چشم و چراغ این ملتند، ما شما را چشم و چراغ خود می دانیم و تجلیل از شما را وظیفه خود می دانیم. وی سپس به مقام و جایگاه شهیدان پرداخت و گفت: بر اساس آیات و روایات شهدا بدون حساب و کتاب وارد بهشت می شوند و عندربهم یرزقون‌اند و از طرفی هم می توانند تعداد زیادی از انسان‌ها را شفاعت کنند که شفاعت شدگان آنان نیز می توانند خیلی ها را شفاعت نمایند که این به خاطر ایثار و عظمت شهیدان است. در ادامه سرهنگ پاسدار حیدر مومن، نوروز علی پاسندی از همسنگران شهیدان خاطراتی را از این شهید بیان کردند و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.
 این گزارش می افزاید: همسر شهید احمد روشنی نیز ضمن قدردانی از حجت الاسلام شفیعی و بسیجیان یساقی از سجایای اخلاقی معلم شهید احمد روشنی گفت و اظهار داشت: شهید احمد روشنی به تمام معنی یک انسان دینی و اخلاقی و ولایی بودند و ما جز خوبی و عمل به تکلیف از او چیزی ندیدیم وی بر پیروی از راه امام و شهدا تاکید کرد و گفت: امیدوارم شهدا از ما راضی باشند.

یادآور می شود شهید احمد روشنی در ۲۱ بهمن سال ۶۴ در عملیات والفجر۸ به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند.